Wednesday, September 30, 2009

Хууль зүйн үндэсний хүрээлэнгийн номын санч



Хуульч мэргэжлээр сурч байгаа хэн бүхэн л Хууль зүйн үндэсний хүрээлэнгийн (хуучнаар Хууль зүйн үндэсний төв) номын сангаар орж үйлчлүүлдэг билээ. Энэ хүмүүс тус номын сангийн ажилтан, номын санч эгчийн үйлчилгээний соёл ямар вэ гэдгийг сайн мэддэг болсон байх. Номын сангаа цагтаа нээхгүй, цаг нь болоогүй байхад хаагаад явчихна. Өдрийн цайны цаг нь гэж хичнээн ч удаан үргэлжилдгийн бүү мэд. Шаардагдах зөвлөгөө тусламж хүсвэл аашилж загнана, хэлж ярьж байгаа нь яг нэг уурлахгээд байгаа хүн шиг л...
Заримдаа каталогоос шүүсэн номоо авъя гээд асуухаар "тийм ном байхгүй" гэж хэнэг ч үгүй хариулна. Ааш аяг гэж хаврын тэнгэр шиг болохоор бидэн шиг оюутнууд аль болох арга эвийг хараад, хүнээс юм гуйж авч байгаа хүн шиг л өмнө нь жүжиг тавина шүү дээ. Эрдэмтэн багш нар, дээд албан тушаалын хүмүүст яаж үйлчилдгийг нь мэдэхгүй юм, ямартаа ч бидэнтэй харьцдаг шигээ ханддаггүй байлгүй дээ.
Уг нь Хууль зүйн үндэсний хүрээлэнгээс "ХЗҮХ-ийн үйлчилгээний стандарт" гээд нэг юм гаргацан байна. Энд гаргасан стандарт нь бодит байдал дээр хэрхэн хэрэгжиж байгаа талаараа хяналт тавимаар юм аа.
Хэдий болтол ийм байдалтай байх вэ дээ, энэ талаар эрх бүхий албан тушаалтнууд нь нэг санаа тавиасай билээ.
.
.

1 comment:

Anonymous said...

Unen shuu! yg tegdeg. Chi bas ingeed bichilgui. ted nart oilguulah zuil hiih heregtei ! I know you can do